مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-22سياسي

کتاب «جوانمرد» رونمایی شد/ شهید «ابراهیم هادی» یک تفکر بود


همرزم شهید ابراهیم هادی در مراسم رونمایی از کتاب «جوانمرد» از این شهید به عنوان یک تفکر یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب جوانمرد با حضور همرزمان و شان به گونه ای بود که بعد از شهادتشان هم منشاء خیر و برکت بودند.

  وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید: آیا شما فکر میکنید که جرم و جسم کوچکی  هستید در حالی که در درون شما عوالم بزرگتری وجود دارد .

ما بروز و ظهور این عوالم بزرگ را در وجود ابراهیم هادی می بینیم ترویج فرهنگ شهید ابراهیم هادی و دیگر شهدا  یک رسالت بزرگی است ما افتخار می کنیم که امروز میزبان کسانی هستیم که در تولید و تحریر این کتاب نقش پررنگی داشتند ، امید که بتوانیم با تبیین و ترویج فرهنگ شهادت نقش خود را ایفا کنیم.

* پارساییان: شهید ابراهیم هادی یکی از اعضای گروه دستمال سرخ ها بود در ادامه مراسم از همرزمان شهید، سردار مرتضی پارساییان و سردارعباس نظیفی و برادر بزرگوارشان غلامرضا هادی دعوت شد تا درباره شهید و خاطراتشان مطالبی را بیان کنند.

  مرتضی پارساییان از همرزمان شهید ابراهیم هادی در ابتدای سخن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی گفت: شهید ابراهیم هادی یکی از اعضای گروه دستمال سرخ ها بود که بعد از شهادت شهید علی اصغر وصالی در گیلانغرب، گروه اندرزگو را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جوانمرد» رونمایی شد/ شهید «ابراهیم هادی» یک تفکر بود

کتاب «جوانمرد» رونمایی شد/ شهید «ابراهیم هادی» یک تفکر بود