مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-22فرهنگي

توضیحات جشنواره آیینی سنتی درباره یک انصراف جمعی


درپی انتشار گفتگویی با رضا کوچک زاده، مبنی بر انصرافش از شرکت در همایش پژوهشی جشنواره تئاتر ایینی سنتی، روابط عمومی این جشنواره، توضیحاتی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این قرار بود پنلی با عنوان شبیه خوانی، رویکردی نوین با مدیریت رضا کوچک زاده در سمینار پژوهشی این دوره از جشنواره تئاتر آیینی سنتی برگزار شود اما این پژوهشگر به تازگی در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که خودش و دیگر پژوهشگرانی که قرار بود در این پنل حضور داشته باشند، از حضور در این برنامه کناره گیری کرده اند.

به دنبال انتشار این گفتگو، روابط عمومی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی نیز توضیحاتی را در اختیار ایسنا گذاشت که به شرح زیر است: پیرو انتشار مصاحبه ای در تاریخ 28 آبان ماه سال 1400 به کد خبر 1400082821767، با رضا کوچک زاده در آن خبرگزاری وزین، پیرامون هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی پاره ای از توضیحات به شرح زیر با هدف روشنگری درباره موارد مطرح شده توسط ایشان ارائه می شود: 1- سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در آستانه هشتمین دوره برگزاری خود طی 16 سال گذشته است.

در مدت این هشت دوره نوع عملکرد برگزارکنندگان در چارچوب فراخوان های هردوره و با محوریت وفاق میان پژوهشگران، مخاطبان و مسئولان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات جشنواره آیینی سنتی درباره یک انصراف جمعی

توضیحات جشنواره آیینی سنتی درباره یک انصراف جمعی