مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-22بين الملل

تظاهرات ضدآمریکایی گسترده در صعده، شمال یمن


مردم استان صعده در شمال یمن با برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی اعلام کردند، واشنگتن به حمایت از ائتلاف متجاوز ادامه می دهد و برای فریب افکار عمومی ادعای صلح در یمن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (دوشنبه) تظاهرات گسترده ای در صعده (شمال یمن) تحت عنوان آمریکا در پشت پرده تشدید تنش های نظامی و اقتصادی و ادامه تجاوز و محاصره ، در این تظاهرات بیانیه ای صادر و اعلام شد، مواضع اخیر آمریکا منعکس کننده تشدید تنش های میدانی و و جنایات علیه ملت یمن از جمله اعدام 10 اسیر در ساحل غربی است.

مقامات آمریکایی به موازات تشدید تنش علیه یمن ، با هدف فریب افکار عمومی جهان از تمایل خود برای صلح در یمن حرف می زنند.

در ادامه بیانیه مذکور اعلام شده، واشنگتن به فراهم کردن پوشش سیاسی و حمایت تسلیحاتی از کشورهای ائتلاف متجاوز ادامه می دهد تا به جنگ ظالمانه خود علیه ملت یمن ادامه دهند.

تظاهرات کنندگان در بیانیه خود افزودند، جنگ علیه یمن از واشنگتن اعلام شده و این بزرگترین استدلال قانع کننده است مبنی بر آنکه آمریکا تصمیم به جنگ علیه یمن و ادامه آن گرفته و بقیه، ابزارهای اجرایی آن هستند.

در بیانیه مذکور تأکید شده، علیرغم تغییرات دولت های آمریکا، واقعیت حاکی از آن است که همه آنها برای بهره برداری از حمله به یمن به حساب خون یمنی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ضدآمریکایی گسترده در صعده، شمال یمن

تظاهرات ضدآمریکایی گسترده در صعده، شمال یمن