مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-22اقتصادي

مراجعه بیش از 27 هزار مصدوم نزاع به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی طی سال جاری


مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در مدت سپری شده از سال جاری بیش از 27 هزار نفر به علت صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در مدت سپری شده از سال جاری بیش از 27 هزار نفر به علت صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

دکتر علی صفایی فرد روز دوشنبه، یکم آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد 7 هزار و 419 نفر زن و 19 هزار و 637 نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه آمار مراجعه زنان حدود هشت درصد افزایش و مردان سه درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در مهر ماه امسال نیز آمار مراجعان نزاع با هشت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 2 هزار و 937 نفر رسیده که از این تعداد 823 نفر زن و 2 هزار و 114 نفر مرد بودند.

وی گفت: سال گذشته در مجموع 39 هزار و 163 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 10 هزار و 336 نفر زن و 28 هزارو 827 نفر مرد بودند.

وی تاکید کرد: مراجعه کنندگان در هنگام مراجعه به پزشکی قانونی باید به خاطر داشته باشند که ظاهر خون آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 27 هزار مصدوم نزاع به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی طی سال جاری

مراجعه بیش از 27 هزار مصدوم نزاع به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی طی سال جاری