مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-22اقتصادي

استارت آپ ها برای عبور از محدودیت ها باید فرامحلی بیاندیشند


یک مدرس حوزه کسب و کار ضمن تاکید بر اینکه استارت آپ ها برای عبور از محدودیت ها باید فرامحلی بیاندیشند، گفت: جهانی اندیشیدن، بین المللی شدن و تفکر برای تصاحب بازارهای فرامحلی کسب وکارها مطمئن ترین راه حل برای تطبیق در محیط های مختلف است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک مدرس حوزه کسب و کار ضمن تاکید بر اینکه استارت آپ ها برای عبور از محدودیت ها باید فرامحلی بیاندیشند، گفت: جهانی اندیشیدن، بین المللی شدن و تفکر برای تصاحب بازارهای فرامحلی کسب وکارها مطمئن ترین راه حل برای تطبیق در محیط های مختلف است.

عباس پورفرخی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استارت آپ ها در شهرهایی مانند مشهد برای انجام فعالیت های خود مشکلات زیادی دارد که اغلب آن به دلایلی مانند فاصله از پایتخت، بافت فرهنگی و اقتصادی و ویژگی های خاص کاری است که مشکلاتی ایجاد کرده است.

در نتیجه بعضی از استارت آپ ها برای رهایی از این مشکلات اقدام به مهاجرت از چنین شهرهایی کرده و در پایتخت مستقر می شوند.

وی با اشاره به عدم امکان مهاجرت برای بعضی از استارت آپ ها و راه حل عبور از این مشکلات تصریح کرد: هر استارت آپی با هدف رفع یک نیاز اجتماعی به وجود می آید؛ بنابراین اگر این هدف فراتر از یک شهر باشد، با پشت سر گذاشتن مرزها می تواند برای آحاد شهروندان ایرانی یا حتی سایر مردم جهان خدمات رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت آپ ها برای عبور از محدودیت ها باید فرامحلی بیاندیشند

استارت آپ ها برای عبور از محدودیت ها باید فرامحلی بیاندیشند