مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-22بين الملل

حضور نتانیاهو در دادگاه برای شنیدن شهادت کارچاق کن سابق علیه خود


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای شنیدن شهادت یکی از دستیاران سابقش علیه خود، در جریان پرونده های فساد مالی و اداری، در دادگاه قدس اشغالی حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در جریان پرونده های فساد مالی و اداری، امروز (دوشنبه) بعد از وقفه ای چند هفته ای ادامه پیدا کرد.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو امروز برای دومین بار در هفته جاری، در دادگاه قدس اشغالی حاضر شد تا شهادت نیر هفتز کارچاق کن سابقش علیه خود را بشنود.

خبرنگار روزنامه جروزالم پست در محل دادگاه با اشاره به اینکه نتانیاهو و هفتز هر دو در محکمه حاضر شده اند، گزارش داد: آنها نگاهی کوتاه به یکدیگر انداختند، اما بیشتر از نگاه یکدیگر دوری می کنند.

نتانیاهو سعی دارد خود را معتمد به نفس نشان دهد، اما چندان موفق نیست.

هفتز نیز عصبی به نظر می رسد، اما لبخند بزرگی می زند .

این روزنامه از هفتز به عنوان یکی از مهمترین شهود دادستانی علیه نتانیاهو در پرونده های فساد مالی و اداری وی نام برده و نوشت: او قرار است اطلاعات مهمی را در این پرونده شهادت دهد .

نوریت لیتمن معاون سابق دادستان کل رژیم صهیونیستی امروز در یک مصاحبه رادیویی درباره جلسه امروز دادگاه گفت: اهمیت بسیار زیاد شهادت هفتز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نتانیاهو در دادگاه برای شنیدن شهادت کارچاق کن سابق علیه خود

حضور نتانیاهو در دادگاه برای شنیدن شهادت کارچاق کن سابق علیه خود