مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-22سياسي

آمار اشتغالزایی اسکای مال غیرواقعی است/ با تبعیض برخورد می کنیم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اعلام آمار اشتغالزایی برای 30 هزار نفر از سوی سرمایه گذار اسکای مال را غیر واقعی دانست و گفت: چرا برای یک جوان که می خواهد سرمایه گذاری کند مشکل ایجاد می کنند اما برخی افراد بدون مجوزهای لازم کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی صبح امروز در دیدار با پیشکسوتان مسائل اقتصادی را مشکل اصلی کشور دانست و افزود: دولت باید تمرکز ویژه خود را بر حل مشکلات اقتصادی کشور بگذارد.

وی با بیان اینکه دولت باید در چینش مدیران تسریع کند و با کنار گذاشتن مدیران ناکارآمد، از نیروهای انقلابی و جوان و مومن بهره ببرد گفت: میلیاردها تومان از پول بیت المال بخاطر کم کاری های گذشته برخی آقایان از بین رفته است.

فلاحی در پاسخ به سوالی در مورد پروژه اسکای مال گفت: ما حامی سرمایه گذار هستیم اما در حوزه کار کارشناسی نه پروژه ای که مجوزای لازم را کسب نکرده و مشکلاتی برای نهادهای امنیتی و بیمارستان و مردم ایجاد می کند.

وی اعلام آمار اشتغالزایی برای 30 هزار نفر از سوی سرمایه گذار اسکای مال را غیر واقعی دانست و تصریح کرد: این آمار توجیه مناسبی نداشته و غیر منطقی است؛ چراکه براساس بررسی های انجام شده، اسکای مال تنها توان ایجاد 2 هزار شغل را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشتغالزایی اسکای مال غیرواقعی است/ با تبعیض برخورد می کنیم

آمار اشتغالزایی اسکای مال غیرواقعی است/ با تبعیض برخورد می کنیم