مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-22پزشكي

بیمارستان صحرایی دهستان ویژه نان گیلانغرب برپا می شود


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از برپایی بیمارستان صحرایی یک روزه، در دهستان ویژه نان شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: این بیمارستا صحرایی، - بیمارستان صحرایی دهستان "ویژه نان" گیلانغرب برپا می شود ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از برپایی بیمارستان صحرایی یک روزه، در دهستان "ویژه نان" شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: این بیمارستا صحرایی، فردا(دوم آذر) به مناسبت هفته بسیج برپا می شود.

دکتر علی منصوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ارائه خدمات رایگان در این بیمارستان صحرایی، اظهار کرد: در این بیمارستان صحرایی 17 پزشک متخصص و فوق تخصص برای ویزیت و سایر اقدامات درمانی بیماران حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تجهیز این بیمارستان صحرایی به دو دستگاه موبایل کلینیک دندان پزشکی، افزود: همچنین چهار نفر دندانپزشک در این بیمارستان صحرایی به خدمات رسانی به بیماران مشغول خواهند شد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: این بیمارستان صحرایی به تجهیزاتی شامل اکوکاردیوگرافی قلب، سونوگرافی و دیگر تجهیزات پزشکی مجهز است.

منصوری با اشاره به ارائه خدمات چشم پزشکی به مردم دهستان ویژه نان در این بیمارستان صحرایی، گفت: در صورت نیاز عینک رایگان در اختیار بیماران قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی دهستان ویژه نان گیلانغرب برپا می شود

بیمارستان صحرایی دهستان ویژه نان گیلانغرب برپا می شود