مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-22ورزشي

محرومیت مادام العمر چند بازیکن در فوتبال ایران/ علت، مرگ ناگهانی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به مرگ های ناگهانی در فوتبال که در سال های اخیر بیشتر شده کمیته پزشکی فیفا برای فدراسیون های ملی شرایط پزشکی جدیدی را برای بازیکنان تعیین کرده و بازیکنان در صورت پاس کردن این وضعیت ها می توانند اجازه بازی .

- محرومیت مادام العمر چند بازیکن در فوتبال ایران/ علت، مرگ ناگهانی! چند بازیکن لیگ برتری و دسته اولی از بازی برای تیم های خود در فصل جاری لیگ برتر و دسته اول محروم شدند و تقاضای آنها برای بازگشت به فوتبال بی نتیجه مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به مرگ های ناگهانی در فوتبال که در سال های اخیر بیشتر شده کمیته پزشکی فیفا برای فدراسیون های ملی شرایط پزشکی جدیدی را برای بازیکنان تعیین کرده و بازیکنان در صورت پاس کردن این وضعیت ها می توانند اجازه بازی در لیگ حرفه ای را پیدا کنند که متاسفانه این مجوز برای برخی از بازیکنان لیگ برتری و دسته اولی صادر نشده است و آنها باید فوتبال را کنار بگذارند.

این توصیه در حالی از سوی ایفمارک به بازیکنان یاد شده می شود که در سال های اخیر آنها بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر و لیگ یک مشغول بازی برای تیم های خود بودند.

عدم تایید این بازیکنان که تعداد آنها کم نیست به دلیل مشکلات قلبی است و به خاطر مشکلات پیش زمینه ای که دارند ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت مادام العمر چند بازیکن در فوتبال ایران/ علت، مرگ ناگهانی!

محرومیت مادام العمر چند بازیکن در فوتبال ایران/ علت، مرگ ناگهانی!