مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-22سياسي

آزادی 120 زندانی جرائم مالی در استان از ابتدای امسال


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 120 مددجو جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- سیدمسعود عظیمی در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد در خصوص برگزاری جلسات متعدد با شکات و اخذ گذشت رضایتمندانه از آنها، گفت: از این تعداد آزادی تعداد 28 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 92 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند.

این مسئول افزود: بدهی این مددجویان مبلغ 527 میلیارد ریال بود که مبلغ 429 میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 98 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 120 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان، گفت: از این تعداد آزاد شده تعداد 86 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد 14 مددجو محکوم نفقه، تعداد 11 مددجو محکوم پرداخت مهریه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 120 زندانی جرائم مالی در استان از ابتدای امسال

آزادی 120 زندانی جرائم مالی در استان از ابتدای امسال