مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-22اقتصادي

هدایای تبلیغاتی لاکچری فیروزه کوبی و ترمه از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا


هدایای تبلیغاتی همیشه جزو استراتژی های بازاریابی شرکت های مختلف بوده تا بتوانند از این طریق نظر مشتریان را بیشتر به سمت خود جلب کنند و از رقبای خود متمایز شوند.

- هدایای تبلیغاتی همیشه جزو استراتژی های بازاریابی شرکت های مختلف بوده تا بتوانند از این طریق نظر مشتریان را بیشتر به سمت خود جلب کنند و از رقبای خود متمایز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بازار مینا، طبیعتا در یک صنعت کاری مشابه، شرکت ها و سازمان هایی که هدایای تبلیغاتی بهتر، ماندگار و متنوع تری داشته باشند، می توانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

همه ما به طور کامل با صنایع دستی، مفهوم و انواع آن در کشور آشنا هستیم.

در طی چند سال اخیر صنایع دستی جنبه کاربردی بسیار جالب دیگری هم پیدا کرده است تا علاوه بر استفاده تزیینی و دکوراتیو برای منزل و محل کار و یا استفاده به عنوان کادو شیک برای عزیزان، بتوان از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی هم استفاده نمود.

با توجه به تنوع بالای صنایع دستی و اینکه هر کدام تنوع بسیار بالایی دارند به راحتی می توان متوجه گستردگی بسیار زیاد این نوع محصولات شد.

به عنوان مثال هدایای تبلیغاتی میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز، مس و فیروزه و غیره در قالب پکیج های تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی جدیدترین و زیباترین محصولات تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایای تبلیغاتی لاکچری فیروزه کوبی و ترمه از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

هدایای تبلیغاتی لاکچری فیروزه کوبی و ترمه از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا