مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-22اقتصادي

آخرین فرصت های شغلی شرکت های بزرگ در آذر 1400


برای مشاهده لیست شرکت هایی که این هفته استخدام دارند، کافی است به وب سایت ایران تلنت مراجعه کنید و تمام این آگهی ها را بررسی و ارزیابی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، کافی است به وب سایت ایران تلنت مراجعه کنید و تمام این آگهی ها را بررسی و ارزیابی کنید.

از آنجایی که تنوع شغلی در میان این آگهی ها بسیار زیاد است، به همین خاطر می توانید متناسب با رزومه و میزان سابقه کاری که دارید، برای فرصت های شغلی مناسب خود رزومه ارسال کنید.

چه گروه های شغلی در این آگهی های هستند؟ آگهی های شغلی منتشر شده در ایران تلنت محدود به افراد و مشاغل خاص نمی شود و به همین خاطر امکان ارسال رزومه برای افراد در حرفه های مختلف وجود دارد.

برخی از پرتکرارترین فرصت های شغلی که در آگهی های استخدامی ایران تلنت دیده می شود به شرح زیر است: کارشناس مالی بازرگانی کارشناس خرید کارشناس پشتیبانی فروش متخصص شبکه های اجتماعی مدیر روابط عمومی مدیر محصول حسابرس فرآیندهای مالی کارشناس برنامه نویسی نرم افزار کارشناس مخابرات مهندس شبکه توسعه دهنده ارشد فرانت اِند مسئول دفتر دستیار اجرایی کارآموز حقوقی متخصص ارشد سئو همان طور که مشاهده می کنید تنها در بخش کوچکی از آگهی های استخدامی، تنوع مشاغل دیده می شود و حتی علاوه بر سمت هایی مانند مدیریت، کارشناس ارشد و کارشناس، به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فرصت های شغلی شرکت های بزرگ در آذر 1400

آخرین فرصت های شغلی شرکت های بزرگ در آذر 1400