مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-22حوادث

زن شیرازی شوهرش را کشت، جسد را مومیایی کرد


جسد مومیایی یک مرد زیر تخت خواب همسرش در شیراز کشف و مشخص شد این مومیایی یه مدت یک سال در این مکان مانده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ کاووس حبیبی رییس پلیس آگاهی استان فارس در این باره اعلام کرد: در مردادماه سال 99 خانمی جوان به پلیس آگاهی استان فارس مراجعه کرد و بیان داشت که برادر 45 ساله اش چند روز قبل از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است که بررسی موضوع برای یافتن فرد مفقود در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند و با بدست آوردن سرنخ هایی و با بررسی های تکنیکی و اطلاعاتی به همسر43 ساله فرد مفقود شده شک بردند و وی را احضار کردند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: همسر فرد مفقود شده در بازجویی اولیه، خود را بی اطلاع از موضوع می دانست که در برابر مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت که همسرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و من با این قضیه مشکل داشتم و سال گذشته وی را به قتل رساندم.

حبیبی بیان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی اقرار کرد که همسرش اعتیاد به شیشه داشت و شب حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر حال وی خراب شد و چون از دست او بسیار عصبانی بود با مقدار زیادی قرص وی را مسموم کرد و صبح که بیدار شد متوجه شد مرد فوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن شیرازی شوهرش را کشت، جسد را مومیایی کرد

زن شیرازی شوهرش را کشت، جسد را مومیایی کرد