مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-22اجتماعي

200 هزار دانش آموز زنجانی آموزش حضوری را آغاز کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش حضوری 200 هزار دانش آموز زنجانی با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی آغاز شد.

- حسن مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه 200 هزار نفر دانش آموز زنجانی از امروز دوشنبه اول آذر در سر کلاس های درس حاضر شدند، گفت: گندزدایی، ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی nv مدارس شهری و روستایی طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش ها به صورت حضوری و ترکیبی خواهد بود، اظهار کرد: تعداد دانش آموزان در مدارس به صورت تدریجی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش حضوری در مدارس روستایی و همچنین مقطع متوسطه دوم و هنرستان های فنی و حرفه ای از 15 آبان آغاز شده است.

مظفری با بیان اینکه از امروز هم مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در مناطق شهری آموزش خود را به صورت حضوری آغاز کردند، گفت: هر مدرسه ای مدل متفاوتی برای آموزش تعریف کرده و آموزش مجازی برای این دانش آموزان انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان استقبال دانش آموزان از تزریق واکسن کرونا را بسیار خوب اعلام کرد و یاد آور شد: امیدواریم واکسیناسیون دانش آموزان به 100 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار دانش آموز زنجانی آموزش حضوری را آغاز کردند

200 هزار دانش آموز زنجانی آموزش حضوری را آغاز کردند