مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-22اقتصادي

اختصاص 200میلیارد ریال اعتبار برای جاده ایوان کی/ حفر 3 حلقه چاه پیگیری می شود


نماینده گرمسار و آرادان از اختصاص 200 میلیارد ریال به جاده ایوان کی به چنداب برای تسهیل در آمد و شد مردم خبر داد و گفت: 30 میلیارد ریال نیز برای زمین فوتبال این شهر اختصاص می یابد.

- ، با بیان اینکه اعتبارات گرمسار و ایوان کی نسبت به سال های قبل چند برابر افزایش یافته است، تاکید کرد: نسبت جذب اعتبارات در این دو شهرستان نیز در سفر رییس جمهور در مقایسه با سایر شهرستان های استان سمنان، بیشتر بوده که امیدواریم بتوانیم شاهد توسعه خوب این منطقه با اعتبارات مذکور باشیم.

وی با بیان اینکه شهر ایوان کی دارای مشکلاتی است که باید مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع آن چاره اندیشی کنند، افزود: تعریض جاده چنداب به ایوان کی از جمله نیازهای مردم این منطقه محسوب می شود که می تواند به ارتقای آمد و شد در بین اهالی این منطقه منجر شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه 200 میلیارد ریال اعتبار به این راه اختصاص یافته است، ابراز داشت: امید است مسکن و شهرسازی به زودی نسبت به جذب اعتبار و اعمال خواست مردم در این منطقه مبادرت ورزد.

مطهری با بیان اینکه از دیگر مشکلات ایوان کی زمین فوتبال است که شرایط خوبی برای استفاده جوانان و نوجوانان مستعد این شهر ندارد، بیان کرد: برای این زمین فوتبال نیز 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص می یابد تا شاهد ارتقای آن برای استفاده جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200میلیارد ریال اعتبار برای جاده ایوان کی/ حفر 3 حلقه چاه پیگیری می شود

اختصاص 200میلیارد ریال اعتبار برای جاده ایوان کی/ حفر 3 حلقه چاه پیگیری می شود