مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-22سياسي

دستاوردهای سفر هیاتی از نمایندگان به استان کرمان


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره سفر نظارتی هیاتی از نمایندگان مجلس به استان کرمان پرداخت.

- علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در توضیح سفر به استان کرمان گفت: پیرو سفرهای نظارتی نمایندگان به مناطق مختلف کشور روز یکشنبه به همراه آقایان علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی، سیدعلی موسوی ملکان از فراکسیون مناطق محروم و به دعوت صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوییه با سفر به استان کرمان و بازدید از این شهرستان ها و مشاهده مشکلات و معضلات آنها، جلسه ای با حضور مسئولان ملی و استانی در مجتمع فولاد بافت کرمان برگزار شد و در این جلسه تصمیماتی برای رفع سریعتر این مشکلات اتخاذ شد.

وی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در این جلسه متعهد شد اعتبار 65 میلیارد تومان پروژه سامانه آب رسانی از سد صفارود به کرمان و رابر و روستاهای مسیر را به صورت 100 درصد تخصیص دهد و حداکثر تا پایان سال 1400، آبرسانی 43 روستا انجام شود و برای 20 روستا نیز اعتبار لازم جهت پکیج نوین معادل تصفیه آب تامین خواهد شد.

خضریان ادامه داد: همچنین حداکثر تا پایان سال جاری، درجه بندی شهرداری های بافت، رابر و ارزوییه پس از ارسال مستندات به تهران، یک درجه ارتقا یابد و جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر هیاتی از نمایندگان به استان کرمان

دستاوردهای سفر هیاتی از نمایندگان به استان کرمان