مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-22سياسي

اجرای پروژه بهسازی 13کیلومتر محور هشجین/ 20میلیارد برای پروژه تامین مالی شده است


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: پروژه بهسازی 13 کیلومتری محور هشجین سرچم با تلاش راهداران استان اردبیل در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای عملیات بهسازی پروژه 13 کیلومتری هشجین ـ سرچم اظهار کرد: در سال های گذشته چندین پیمانکار در این پروژه مشغول به کار شده بودند که نتیجه چندانی حاصل نشده بود و نهایتا تصمیم بر این شد تا این پروژه به اداره راهداری استان اردبیل محول شود.

وی افزود: اداره کل راهداری استان اردبیل بلافاصله نسبت به انتخاب مشاور، طراحی مسیر و انتخاب پیمانکار اقدام و عملیات اجرایی پروژه آغاز شد.

مدیرکل راهداری استان اردبیل بیان کرد: قطعه اول این راه به طول 7کیلومتر هم اکنون در حال اجرا بوده و پیشرفت پروژه قابل توجه است.

وی به اتمام عملیات خاک برداری و خاک ریزی پروژه راه هشجین ـ سرچم اشاره کرد و گفت: حدود 20میلیارد تومان از منابع مختلف برای این پروژه تامین مالی شده که امیدواریم تا پایان سال کل عملیات پروژه غیر از لایه های روسازی به اتمام برسد تا مردم از یک راه شوسه مناسب بهره مند شوند.

گفتنی است؛ چندین کمپین با موضوع راه هشجین شهرستان خلخال در سامانه فارس من ثبت شده بود؛ که پیگیری های زیادی از سوی خبرنگاران خبرگزاری فارس انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه بهسازی 13کیلومتر محور هشجین/ 20میلیارد برای پروژه تامین مالی شده است

اجرای پروژه بهسازی 13کیلومتر محور هشجین/ 20میلیارد برای پروژه تامین مالی شده است