مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-22اقتصادي

صدور مجوز انتقال گاز از هریس به نیروگاه تبریز


با دستور معاون رییس جمهور، مجوز انتقال گاز از نیروگاه هریس به نیروگاه تبریز صادر شد.

- ، عابدین خرّم در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تبریز با اشاره به پیگیری های انجام شده برای عدم استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز و افزایش سهمیه گاز این نیروگاه، گفت: با توجه به اینکه نیروگاه هریس امکان استفاده از سوخت مایع به جای گاز را دارد، مجوز انتقال سهمیه گاز این نیروگاه به نیروگاه حرارتی تبریز صادر شد و این کار هرچه سریع تر باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش سهمیه گاز استان از دو ماه پیش و زودتر از برخی استان های دیگر آغاز شده است، افزود: امسال هم با سرمای زودرس مواجه هستیم و هم سهمیه گاز کاهش پیدا کرده است که این شرایط، ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز را دوچندان کرده است.

خرّم تاکید کرد: ضروری است سیستم های گرمایش تمام ادارات و سازمان ها در ساعات تعطیلی خاموش شده و یک ساعت قبل از شروع فعالیت روشن شوند ضمن آنکه رسانه ها و صداوسیما نیز برای معرفی الگوی مناسب مصرف و مدیریت مصرف انرژی تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل حفاظت محیط زیست مبنی بر شروع پدیده وارونگی و افزایش آلاینده های هوا در شهر تبریز، گفت: در 24 ساعت گذشته، هوای تبریز ناسالم برای همه گروه ها گزارش شده و اگر بارشی اتفاق نیفتد و این روند آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز انتقال گاز از هریس به نیروگاه تبریز

صدور مجوز انتقال گاز از هریس به نیروگاه تبریز