مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-22سياسي

بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای ناحیه یک


در ادامه بازدیدهای میدانی دادستان تهران از دادسراها به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره به چهره با قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان، دادستان تهران از دادسرای ناحیه یک بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دادستان تهران در جریان این بازدید 4 ساعته، علاوه بر گفتگو با برخی از مراجعه کنندگان و بررسی مسائل آنها، با سرکشی از شعب مختلف دادیاری، بازپرسی، اجرای احکام و واحد ارجاع، شعب حل اختلاف مستقر در دادسرا و دفاتر شعب، بایگانی ها و بخش های اداری دادسرا همراه بود، وضعیت رسیدگی ها به ویژه اوقات رسیدگی، تصمیمات و دستورات قضایی صادر شده را بررسی و روند رسیدگی به پرونده ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

علی القاصی با اشاره به ضرورت انجام اقدامات اساسی برای کاهش اطاله دادرسی بیان کرد: برای تحقق این امر باید بر روی پرونده ها، نظارت و اشراف کافی داشت از این رو ضروری است که پاسخ استعلامات، جلب و یا هر روند قانونی دیگر به طور مستمر پیگیری شود.

وی خواستار تعیین تکلیف پرونده های مسن و قدیمی شد و تاکید کرد: باید با یک کار و تلاش جهادی آمار اینگونه پرونده ها را با مدیریت زمان کاهش داد.

دادستان تهران با اشاره به آسیب ها و چالش هایی که در فرآیندهای استعلامات برای پرونده های قضایی وجود دارد، بر ضرورت تعیین یک زمان محدود برای اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای ناحیه یک

بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای ناحیه یک