مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 21:352021-11-21سياسي

لزوم تسریع در ایجاد مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در سمنان


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بر لزوم تسریع در راه اندازی مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان و متجاهر در استان تاکید کرد و گفت: - ایسنا/سمنان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بر لزوم تسریع در راه اندازی مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان و متجاهر در استان تاکید کرد و گفت: بحث ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در سطح استان امری ضروری و اقدام انجام شده در راه اندازی مرکز نگهداری این افراد در استان، بسیار ارزشمند است.

احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه کنترل و مدیریت آسیب های اجتماعی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، اظهار کرد: تکلیف محوری یکی از شیوه های مدیریتی است که ما به عنوان مسئول، باید به بحث حوزه آسیب های اجتماعی در قالب تکلیف انسانی نگریسته و عمل کنیم.

وی افزود: امروز قاچاقچیان مواد مخدر به صورت هوشمند عمل می کنند، لذا نیاز است برای پیشگیری و مقابله در این حوزه، توجه جدی داشته باشیم.

ریواده بیان کرد: اقدام انجام شده در بحث راه اندازی مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان و متجاهر امری بسیار ارزشمند است که در این خصوص هم اینک در ابتدای راه هستیم و این امر نیاز به تقویت و تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در ایجاد مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در سمنان

لزوم تسریع در ایجاد مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در سمنان