مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 21:152021-11-21اجتماعي

کدام مدارس از امروز دایر می شوند؟/ کلاس حضوری به شرط آمادگی مدرسه


آموزش و پرورش اعلام کرده است که مدارس از اول آذر بازگشایی می شوند اما هنوز برخی مدارس به خانواده ها برای حضور فرزندشان در مدرسه اطلاع رسانی نکردند و این سؤال پیش آمده است که آیا همه دانش آموزان به مدرسه می روند؟ - خبرگزاری فارس – گروه تعلیم و تربیت: قرار است از امروز مدارس کشور بعد از 21 ماه تعطیلی، بازگشایی شود و آموزش ها در فضای حضوری البته در کنار آموزش های مجازی و تلویزیونی ارائه شود.

ناگفته نماند بازگشایی مدارس به معنای مدرسه رفتن تمام دانش آموزان از امروز نیست و همه مدارس هم باز نمی شوند؛ چرا که بازگشایی بر اساس قواعد و قوانینی است.

برای شروع سال تحصیلی 1401-1400، الگوی بازگشایی پیش بینی شد و مقرر شده بود که در سه مرحله مدارس دایر شوند.

مرحله اول مدارس کم جمعیت و پرجمعیت عشایری و روستایی، مرحله دوم، مدارس دارای کمتر از 300 دانش آموز و مرحله سوم، مدارس بیش از 300 دانش آموز هستند.

البته دانش آموزان هنرستانی برای دروس مهارتی و دانش آموزان کلاس اولی هم برای آشنایی با معلم و مدرسه شان در مرحله اول بازگشایی قرار گرفتند.

بازگشایی مدارس هم به مدیر مدرسه و شورای مدرسه واگذار شده است که هر مدرسه باید شرایط بازگشایی را بررسی کرده و اعلام کند؛ مدیران مدارس موظفند با هماهنگی کمیته سلامت مدرسه بر اساس چک لیست های ابلاغی، نسبت به ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدارس از امروز دایر می شوند؟/ کلاس حضوری به شرط آمادگی مدرسه

کدام مدارس از امروز دایر می شوند؟/ کلاس حضوری به شرط آمادگی مدرسه