مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 20:502021-11-21سياسي

برگزاری رزمایش جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در خوزستان


مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی خوزستان از آغاز رزمایش جهش تولید در عرصه های کشاورزی و دامپروری توسط جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی خوزستان از آغاز رزمایش جهش تولید در عرصه های کشاورزی و دامپروری توسط جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خبر داد.

سرگرد پاسدار عبدالحسن طرفی علیوی با بیان این که این رزمایش توسط سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) آغاز شد، اظهار کرد: این رزمایش جهادی با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان و با همکاری این ادارات برگزار شد و می توان جهاد کشاورزی را تبلور تشریک مساعی و آمادگی حضور و نقش آفرینی متخصصین بسیجی در تمام عرصه ها و از جمله در حوزه های کشاورزی قلمداد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرفی افزود: تعداد بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش بیش از 1300 نفر در عرصه کشاورزی و بیش از 150 نفر دامپزشک و مهندس علوم دامی در عرصه دامی است.

گفتنی است که هدف از این رزمایش، افزایش عملکرد و ارتقای بهره وری از طریق علمی کردن کشاورزی می باشد و همزمان در سراسر استان در طول هفته مبارک بسیج برگزار می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در خوزستان

برگزاری رزمایش جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در خوزستان