مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-21اقتصادي

جداسازی فاضلاب از رودخانه قاسم آباد در دست بررسی است


معاون بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از جداسازی فاضلاب رودخانه قاسم آباد خبر داد و گفت: این پروژه فعلا در دست مطالعه است.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت رودخانه قاسم آباد و لزوم جداسازی فاضلاب از این رودخانه اظهار کرد: طبق بازدید و تاکید استاندار مبنی بر جداسازی فاضلاب از این رودخانه، موضوع در دستور کار شرکت آب و فاضلاب است اما فعلا چگونگی اجرای آن در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه جداسازی فاضلاب از رودخانه قاسم آباد جزو برنامه هاست افزود: اینکه از کجا و چگونه این موضوع شدنی است، فعلا مشخص نشده، بنابراین ابتدا باید مطالعات لازم انجام گیرد.

معاون امور فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان تصریح کرد: در شهر همدان دو رودخانه اصلی است که وارد رودخانه قاسم آباد شده و در آنجا به یکدیگر می پیوندند، این دو رودخانه کل شمال تا جنوب همدان را طی می کند و نمی توان نقطه خاصی را برای جداسازی آن در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه این موضوع طرح جامعی نیاز دارد تا کل رودخانه قاسم آباد تا بالادست آن را برای اجرا بررسی کرد گفت: در قالب طرح جامع می توان بررسی کرد که اجرای شبکه در طول مسیر این رودخانه و حواشی آن چگونه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی فاضلاب از رودخانه قاسم آباد در دست بررسی است

جداسازی فاضلاب از رودخانه قاسم آباد در دست بررسی است