مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 19:352021-11-21اقتصادي

تولید روزانه 15 تن پسماند بیمارستانی در شهر اصفهان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: روزانه حدود 15 تن پسماند بیمارستانی و پزشکی در شهر اصفهان تولید می شود که تا کنون در لندفیل شرق اصفهان به صورت ایمن دفن شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در جریان بازدید از لندفیل پسماندهای پزشکی و بیمارستانی شهر اصفهان واقع در شرق اصفهان بر ضرورت تعیین وضعیت مدیریت پسماندهای پزشکی و اتخاذ راهکاری ایمن و علمی برای دفع این پسماندها تأکید کرد.

غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: روزانه حدود 15 تن پسماند بیمارستانی و پزشکی در شهر اصفهان تولید می شود که تا کنون در لندفیل شرق اصفهان کرده است.

  ساکتی با بیان اینکه در حال حاضر گنجایش این لندفیل تکمیل شده، بیان کرد: با آن که به طور ذاتی سازمان مدیریت پسماند در جهت مدیریت پسماندهای پزشکی و بیمارستانی وظیفه ای ندارد و قانون صراحتاً مدیریت این گونه پسماندها را بر عهده تولیدکننده قرار داده است، اما این سازمان پژوهش ها و مطالعات گسترده ای در این زمینه انجام داده که نتیجه این مطالعات، 2 راهکار شامل احداث پسماندسوز بیمارستانی و یا لندفیل ایمن و بهداشتی برای این نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 15 تن پسماند بیمارستانی در شهر اصفهان

تولید روزانه 15 تن پسماند بیمارستانی در شهر اصفهان