مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-21اجتماعي

مدارس فارس از فردا بازگشایی می شود


مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به بازگشایی همه مدارس در این استان از روز اول آذر، گفت: الزام بازگشایی و حضور دانش آموزان در مدرسه برعهده شورای هر مدرسه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی امروز طی نشستی در آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس شیوه نامه 06 ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای مدرسه نسبت به امکانات مدرسه برای تعیین تعداد حضور دانش آموزان تصمیم گیری کرده و از منطقه آموزش و پروش مربوط، برای بازگشایی مدرسه مجوز دریافت می کند.

  وی با بیان اینکه نیازی به حضور همه دانش آموزان در مدرسه نیست، افزود: در هر کلاس، تعداد محدودی دانش آموز حضور پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر تعطیلی مدارس گفت: علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاس های درس، دانش آموزان باید خوراکی ها و آب آشامیدنی مورد نیاز را همراه داشته باشند، زیرا بوفه های مدارس تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه اگر از نظر شورای مدرسه شرایط برای بازگشایی مهیا نباشد، آن مدرسه بازگشایی نمی شود، بیان کرد: اسامی همه دانش آموزان در سامانه درخواست سرویس فعال شده است.

اسماعیلی افزود: هماهنگی لازم با شهرداری انجام شده و دانش آموزانی که به سرویس نیاز دارند می توانند درخواست خود را همانند سال های پیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس فارس از فردا بازگشایی می شود

مدارس فارس از فردا بازگشایی می شود