مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-21دانش

ایده های نوآورانه در حوزه نانوفناوری به صنعت می پیوندد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با همین رویکرد، مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی با هدف پرورش ایده های خلاقانه، توسعه محصولات دانش بنیان و خلاق و رونق کسب وکار های نانوفناور، - با ایجاد پیوند میان فناوری شرکت های دانش بنیان و خلاق با صنعت، سد میان ایده تا محصول برداشته می شود و نوآوری وارد متن جامعه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با همین رویکرد، مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی با هدف پرورش ایده های خلاقانه، توسعه محصولات دانش بنیان و خلاق و رونق کسب وکار های نانوفناور، با همکاری 9 شرکت دانش بنیان و خلاق و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کار خود آغاز کرد.

نوآوری باز و ارتباط با مراکز علمیفعالیت مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی در حوزه فناوری های پیشرفته به ویژه نانو فناوری و با تمرکز بر حوزه های نانوالیاف، نانومواد، نانوپوشش، پلاسمای سرد، نانوکامپوزیت، الکترونیک چاپی و چاپ سه بعدی زیستی و.

است.

شناسایی افراد یا تیم های دارای ایده با قابلیت تبدیل به یک محصول یا خدمت، از طریق برگزاری رویداد، برگزاری چالش های جذب ایده تحت عنوان نوآوری باز، ارتباط با مراکز علمی و انجام طرح های مشترک صنعتی با دانشگاه ها در قالب پایان نامه با خروجی محصول صنعتی، توسعه سبد محصول صنایع با انجام تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های نوآورانه در حوزه نانوفناوری به صنعت می پیوندد

ایده های نوآورانه در حوزه نانوفناوری به صنعت می پیوندد