مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-21سياسي

ارزوییه کانون جدید ریزگردهاست


نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی آب را یکی از مشکلات اساسی سه شهرستان برشمرد و افزود: مردم از بی آبی رنج می برند و در آینده نزدیک ارزوییه کانون جدید ریزگردها خواهد بود و اکنون شاهد کاهش سطح ایستایی و فرونشست زمین در برخی از مناطق شهرستان بافت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمدالله محمدی عصر امروز 30 آبان ماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سه شهرستان ظرفیت های کم نظیری و مزیت های نسبی دارد.

وی از سرمایه های اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه سخن گفت و در ادامه با انتقاد از عدم توجه لازم مسئولان به سه شهرستان بافت، رابر و ارزوییه عنوان کرد: به دلیل تکمیل نبودن زیرساخت ها، سرمایه ءگذاران راغب برای حضور در این مناطق نیستند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی با تبیین وضعیت راه های مواصلاتی این سه شهرستان اظهار کرد: قسمتی از محورهای مواصلاتی این شهرستان که در حوزه استحفاظی شهرستان های دیگر هستند، بیشتر روی آنها کار شده است.

سالیان زیادی مردم این منطقه از نبود خط ریلی گلایه مند هستند.

وی بیان کرد: 50 درصد جمعیت این سه شهرستان مهاجرت کرده اند به طوری مردم این سه شهرستان برای امرار معاش به شهرستان های کرمان، بندرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزوییه کانون جدید ریزگردهاست

ارزوییه کانون جدید ریزگردهاست