مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 16:202021-11-21سياسي

رفع آسیب پذیری از مناطق مسکونی استان سمنان در دستور کار است


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه واحدهای تولیدی مواد شیمیایی و حمل آن ها در سطح شهر مخاطره ای جدی است، گفت: رفع آسیب پذیری مناطق مسکونی استان در دستور کار است.

- ، ایرج کارخایی غروب یک شنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه حفاظت، ایمنی و امنیت زیرساخت ها، دستگاه ها و مراکز خدمات رسان به عنوان یک اصل مهم و اساسی در پدافند غیرعامل مطرح است، ابراز داشت: مهم ترین رسالت کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی استان رصد، شناسایی و پایش آخرین تهدیدات زیستی در استان سمنان است.

وی افزود: می بایست به مخاطرات و آسیب پذیری های واحدهای تولیدکننده مواد شیمیایی و حمل ونقل آن ها در سطح شهرها و پارکینگ وسایل نقلیه حامل مواد سوختی در همجواری مراکز سکونتگاهی توجه شود و دستگاه های متولی و ذی ربط اقدامات و تمهیدات لازم این حوزه را برای رفع آسیب پذیری ها انجام دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه دستگاه های مرتبط و ذی ربط در توجه، شناسایی و اعلام به موقع و ارائه راهکارها برای مقابله با تهدیدات باید آماده باشند، ابراز داشت: سلامت، درمان، محیط زیست، منابع طبیعی، غذا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آسیب پذیری از مناطق مسکونی استان سمنان در دستور کار است

رفع آسیب پذیری از مناطق مسکونی استان سمنان در دستور کار است