مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-21ورزشي

کاظمی پور: از اعزام بانوان ورزشکار به بازی های آسیایی دفاع می کنم


سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان، اهمیت بازی های آسیایی را برای ورزش ایران مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قطعا از ملی پوشان و تیم های شایسته بانوان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو دفاع می کنم.

- سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان، اهمیت بازی های آسیایی را برای ورزش ایران مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قطعا از ملی پوشان و تیم های شایسته بانوان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو دفاع می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور در مراسم بدرقه تیم ملی اسکواش بانوان ایران به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا از فرایند انتخاب ملی پوشان که در یک بستر رقابتی و همراه با شایستگی رقم خورده به نیکی نام برد و اظهار کرد: از تیم های ملی و ورزشکاران بانوان انتظار داریم که در رویدادهای بین المللی، حضور موفقی داشته باشند و نمادی از پیشرفت در عملکرد را نسبت به گذشته به منصه ظهور برسانند تا بتوانیم از اعزام رشته های مختلف برای قرار گرفتن در قالب کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی دفاع کنیم.

او از بازی های آسیایی 2022 به عنوان یکی از رویدادهای مهمی که پیش روی ورزش کشورمان قرارداد نام برد و تصریح کرد: مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا در کوالالامپور می تواند فرصت بروز توانمندی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی پور: از اعزام بانوان ورزشکار به بازی های آسیایی دفاع می کنم

کاظمی پور: از اعزام بانوان ورزشکار به بازی های آسیایی دفاع می کنم