مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-21سياسي

راه حل مشکلات مردم در کلانتری ها و راهروی دادگاه ها نیست


️رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ سازش و کاهش اختلافات در جامعه، گفت: راه حل مشکلات مردم در کلانتری ها و راهروهای دادگاه نیست.

- ایسنا/کرمانشاه ️رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ سازش و کاهش اختلافات در جامعه، گفت: راه حل مشکلات مردم در کلانتری ها و راهروهای دادگاه نیست.

پرویز توسلی زاده در حاشیه بازدید از کلانتری 19 تاق بستان، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر آسان کردن زندگی برای مردم، اظهار کرد: برآنیم با ایجاد راهکارهای لازم و استفاده از ظرفیت های مردمی و بزرگان، مردم کمترین مراجعه را به مراجع انتظامی و قضایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل پرونده های قضایی و به تبع آن مجازات باید آخرین راهکار موجود باشد، چرا که تشکیل هر پرونده هزینه های مادی و معنوی فراوانی بر مردم و جامعه تحمیل می کند.

رییس کل دادگستری استان با ابراز تأسف از ورود برخی افراد به مراجع انتظامی بجای اینکه مشغول زندگی باشند، یادآور شد: تأثر برانگیز است وقتی در این مکان با افرادی خصوصا خانم هایی که اکنون باید به تربیت فرزندان خود مشغول باشند، مواجه می شویم، آن هم بر اثر اختلافات خانوادگی که قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات مردم در کلانتری ها و راهروی دادگاه ها نیست

راه حل مشکلات مردم در کلانتری ها و راهروی دادگاه ها نیست