مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-21سياسي

مرکز نگهداری متکدیان و معتادان در استان سمنان راه اندازی شود


سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان بر ضرورت راه اندازی مرکز نگهداری متکدیان و معتادان در استان تاکید کرد و گفت: پیشگیری و مقابله در این حوزه ها نیازمند توجه جدی است.

- ، احمد ریواده غروب یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی سالن جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان ضمن بیان اینکه ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر و راه اندازی مرکز نگهداری این افراد در استان بسیار ضروری و ارزشمند است، ابراز داشت: این امر می تواند به کنترل و مدیریت آسیب های اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بسیار کمک کند.

وی ضمن بیان اینکه اقدام خوبی برای راه اندازی مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر امری صورت گرفته است، افزود: باید این نکته را در نظر گرفت که هم اینک در ابتدای راه هستیم و تحقق کامل همه آرمان های مسیر نیاز به تقویت و تکمیل دارد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه مرکزی به عنوان مرکز موقت ماده 16 در سمنان راه اندازی و بر اساس تکلیف موجود اقدام خواهد کرد، ابراز داشت: این مهم می طلبد تا دستگاه های متولی نیز در خصوص تکمیل و تقویت این مرکز و انجام اقدامات و مقدمات اولیه لازم، از طریق مرکز مطالبه جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری متکدیان و معتادان در استان سمنان راه اندازی شود

مرکز نگهداری متکدیان و معتادان در استان سمنان راه اندازی شود