مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-21اقتصادي

سیاست گذاری ها برای تنظیم بازار محلی باشد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سیاست گذاری ها برای تنظیم بازار باید محلی باشد، تأکید کرد: آنچه ما را نجات می دهد، تدابیر استانی و دولت محلی است.

- ، حمید ملانوری بعدازظهر یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: برای افزایش قدرت خرید مردم باید همه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در دسترس باشد.

وی با تأکید بر اینکه رونق در کسب و کار، تابع عرضه و تقاضاست، متذکر شد: هر چه میزان تقاضا افزایش یابد، عرضه کالا بیشتر شده، رونق تولید و نشاط در جامعه را به همراه دارد و تحقق این مهم، تنها با بالا بردن قدرت خرید مردم میسر می شود.

استاندار خراسان جنوبی، بازار و موضوع تأمین کالاهای مورد نیاز مردم را از اساسی ترین شعارهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: از همان ابتدای شروع به کار دولت، ستاد تنظیم بازار شکل گرفت و به ریاست معاون اول دولت با قوت و قدرت در حال تشکیل جلسه و رصد وضعیت بازار است.

به گفته وی؛ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، استان ها نیز مکلف اند به صورت هفتگی نسبت به تشکیل کارگروه های مرتبط اقدام کنند.

ملانوری با تأکید بر اینکه بازار خراسان جنوبی به نسبت دیگر استان ها، تنش کمتری دارد، ادامه داد: مراعات اصناف، همراهی مردم، اعتقادات جامعه و … باعث شده آرامش بر بازار حاکم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری ها برای تنظیم بازار محلی باشد

سیاست گذاری ها برای تنظیم بازار محلی باشد