مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-21سياسي

تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات کشور است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان توجه به تفکر بسیجی و جهادی را راهکار عبور از مشکلات کشور در تمامی بخش ها عنوان کرد و گفت: ترویج روحیه و فکر بسیج با زبان هنر یکی از نیازهای کنونی جامعه است.

- امین مرادی در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران رسانه های جمعی استان، ضمن تبریک و گرامیداشت ایام هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک تفکر باعث برون رفت کشور از مشکلات مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی ضمن تاکید بر ترویج هر چه بیشتر روحیه بسیجی و جهادی در سطح جامعه، افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس و رشادت های بی مثال بسیجیان، خوشبختانه در دیگر عرصه ها نیز بسیج حضور ویژه در صحنه داشته و به برکت این تفکر است که امروز هم در زمینه های مختلف بسیج همچنان پیشگام است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: در دو سال اخیر و به دنبال شیوع ویروس کرونا، بسیج در عرصه خدمت رسانی به مردم و حمایت از آنها همچنان پیشگام بود و به همین دلیل است که ما باید این روحیه بسیجی را حفظ کرده و برای ترویج آن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در راستای گرامیداشت ایام هفته بسیج، بیان کرد: یکی از برنامه های اصلی ما اکران ویژه فیلم سینمای منصور در پردیس های بهمن سنندج، مهر سقز و آزادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات کشور است

تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات کشور است