مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-21اقتصادي

افزایش انواع خشونت خانگی طی سال جاری در خراسان رضوی


مسئول اورژانس اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به افزایش انواع خشونت خانگی طی سال جاری در استان گفت: همسرآزاری جسمی، روانی، غفلت و مسامحه و آزار جنسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، نسیم بوستانی با بیان اینکه بیش از سه هزار و 500 مورد کودک آزاری در 6 ماه اول امسال از طرق مختلف به اورژانس اجتماعی خراسان رضوی گزارش شده است، اظهار کرد: این میزان گزارش کودک آزاری نسبت به مدت مشابه سال پیش، 20 درصد افزایش داشته است.

مسئول اورژانس اجتماعی خراسان رضوی گفت: در این مدت همسرآزاری نیز با افزایش 17 درصدی نسبت به نیمه اول سال گذشته، روبه رو بوده است.

وی همچنین سالمند آزاری با رشد 8 دهم درصدی، والدآزاری با افزایش 6 دهم درصدی و معلول آزاری با فزایندگی 7 دهم درصدی را سه نوع از گزارش های خشونت خانگی عنوان کرد و افزود: بیشترین افزایش در بین خشونت های خانگی، پس از کودک آزاری، مربوط به همسرآزاری است که با افزایش 10 درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده است.

بوستانی یادآور شد: همه انواع خشونت را محکوم و عوامل این خشونت ها را با گزارش های مددکاری متقن، به دستگاه قضایی معرفی می کنیم اما واقعیت این است که باید کارهای فرهنگی و آموزش های گسترده تری در این زمینه صورت گیرد تا برخورد خشونت آمیز از خانواده ها رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انواع خشونت خانگی طی سال جاری در خراسان رضوی

افزایش انواع خشونت خانگی طی سال جاری در خراسان رضوی