مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-21سياسي

تقویت فرهنگ کتابخوانی زیرساخت توسعه است


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه اولویت امروز ما باید توسعه همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد، گفت: - تقویت فرهنگ کتابخوانی، زیرساخت توسعه همه جانبه است.

عبدالقدیر کریمی در حاشیه مراسم گلریزان کتاب در گنبدکاووس در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز کشور در فقر کتابخوانی قرار دارد، اظهار کرد: توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه لزوم افزایش سرانه مطالعه سالهاست بر زمین مانده و باید با شتاب بیشتری برای تحقق این منویات گام های عملی برداشت.

وی با بیان اینکه برای افزایش سرانه مطالعه علاوه بر اقدامات ترویجی نیازمند کیفی سازی کتب و تدوین بر اساس نیاز جامعه هستیم، افزود: بسیاری از کتاب های مفید و ارائه دهنده بینش و جهان بینی تکامل یافته در قفسه ها به دلیل عدم معرفی درست خاک می خورند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برگزاری جشن های گلریزان کتاب و اقدامات فرهنگی کتاب محور می تواند به پویا شدن حوزه کتاب و کتابخوانی کمک کند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در شهریتان برای این مهم کمک گرفت.

کریمی، مطالعه کردن را یکی از مهمترین راهبردهای درست اندیشیدن دانست و تاکید کرد: وقتی انسان با کتاب و مطالعه عجین می شود تصمیماتش پخته تر، با نگاهی ژرف و آمیخته با تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فرهنگ کتابخوانی زیرساخت توسعه است

تقویت فرهنگ کتابخوانی زیرساخت توسعه است