مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-21ورزشي

اشتغال 80 درصدی مددجویان زند ان های استان اردبیل


مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت: میزان اشتغال مددجویان استان در مراکز کارگاهی مستقر در داخل و خارج زندان به 80 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر امجدی عصر امروز در جریان بازدید نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مبنی بر حرفه آموزی و اشتغال زندانیان گام های اساسی برداشته شده است.

با فعالیت های فرهنگی و آموزشی، زندان به آموزشگاه تبدیل شده است صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید بیان کرد: شاهد برنامه ریزی علمی و مدبرانه در تمامی حوزه های زندان بودیم و برنامه های اجراشده در حوزه های آموزشی، اصلاحی و تربیتی، بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه آموزی و.

نشان از همت جهادی کارکنان مجموعه زندان است.

وی افزود: فعالیت های مددجویان در حوزه فرهنگی و اماکنی مانند کلاس های آموزشی، کتابخانه و سالن مطالعه، باشگاه ورزشی، دارالقرآن مرکزی مجهز به سیستم صوتی، سالن نمایش فیلم و.

چهره زندان را به یک آموزشگاه تبدیل کرده است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: شاهد اشتغال حداکثری زندانیان در کارگاه های قالی بافی، صنایع چوب، خیاطی، بسته بندی، جوش کاری و صنایع فلز، اشتغال نشسته، مونتاز قطعات الکتریکی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 80 درصدی مددجویان زند ان های استان اردبیل

اشتغال 80 درصدی مددجویان زند ان های استان اردبیل