مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-21پزشكي

چگونه به عنوان یک گیاهخوار، ویتامین های لازم را دریافت کنیم؟


اگرچه گیاهخواری می تواند فواید زیادی را به همراه داشته باشد، اما به دلیل عدم میانه روی می تواند خطراتی را به بار بیاورد.

- جی پلاس، به نقل از پایگاه دانشگاه جانز هاپکینز، گیاهخواری با وجود آنکه می تواند منافع زیادی را برای سلامتی به همراه داشته باشد، اما اگر این رژیم ها را نتوانید شکل تعادلی شان را حفظ کنید، می توانند خطراتی را به همراه داشته باشند.

در این گزارش، دکتر کیمبرلی گودزون (Kimberly Gudzune)، متخصص طب داخلی و چاقی توضیح می دهد که چگونه می توانید ویتامین های کلیدی و مواد مغذی مورد نیاز را در صورت گیاه خواری و مصرف مواد غیرگوشتی بدست آورید.

مزایای گیاهخواری برای سلامت بدن چیست؟ بسیاری از مردم گیاهخواری (که از آن با عنوان وجترین یاد می شود و به معنای مصرف نکردن گوشت است) و یا گیاه خواری مطلق که از آن به عنوان وگان نیز یاد می شود و شامل مصرف نکردن هیچ کدام از محصولات حیوانی اعم از لبنیات، تخم مرغ می شود) را راهی برای حفظ سلامتی خود می دانند.

برخی از افراد دارای بیماری های قلبی بوده و یا دارای کلسترول بالا هستند که ممکن است شنیده باشند این رژیم ها می تواند به مدیریت این شرایط کمک کند.

به گفته دکتر گودزون، شما قطعا می توانید با استفاده از این روش ها سطح کلسترول خود- به خصوص کاهش لیپوپروتیین کم چگالی (LDL) را بهبود بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه به عنوان یک گیاهخوار، ویتامین های لازم را دریافت کنیم؟

چگونه به عنوان یک گیاهخوار، ویتامین های لازم را دریافت کنیم؟