مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-21سياسي

لزوم تسریع در احداث مترو/وعده فرمانداری ویژه ورامین 10 ساله شد


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر لزوم تسریع در احداث مترو در این شهرستان گفت: وعده فرمانداری ویژه ورامین 10 ساله شده است.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ورامین که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: فرصت مدیریت به سرعت می گذرد، اینها امانت های الهی است.

محمودی با اشاره به اینکه مردم منتظر بودند، که معارفه در جمع مردم باشد گفت: قطعاً ارتباط با بدنه مردم خصوصاً مردمی که در حاشیه شهرها هستند بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: از فرماندار محترم که تقاضا کردند بنر برای ایشان نصب نشود هرچند بسیاری از افراد، رعایت نکردند، تشکر می کنم، امیدوارم که در انتصابات بعدی هم به این امر توجه شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: امروز مردم چشم امید به دولت مردمی دارند، امیدوارم مدیران در رده های مختلف مدیریتی در شهرستان ساکن باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های ورامین بسیار بالا است و مسئولین باید از این ظرفیت ها بهتر از گذشته استفاده کنند گفت: به ورامین ظلم تاریخی شده است، قبل از انقلاب رژیم شاه 15 سال به دلیل 15 خرداد به این مردم ظلم کرد، ورامین ساواک داشت اما بیمارستان نداشت و پس از پیروزی انقلاب نیز گام های بزرگی برداشته شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در احداث مترو/وعده فرمانداری ویژه ورامین 10 ساله شد

لزوم تسریع در احداث مترو/وعده فرمانداری ویژه ورامین 10 ساله شد