مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-21اقتصادي

مذاکره با آذربایجان برای راه اندازی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان همواره برادرانه بوده خواهد بود از مذاکره با این کشور برای تاسیس کریدور خلیج فارس-دریای سیاه خبر داد.

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان همواره برادرانه بوده خواهد بود از مذاکره با این کشور برای تاسیس کریدور خلیج فارس-دریای سیاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم قاسمی در دیدار امروز خود با معاون نخست وزیر آذربایجان، با بیان اینکه موضوعات مختلفی که می تواند منافع دو ملت را تامین کند، مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: احداث پل ماشین رو بر روی رودخانه مرزی بین دو کشور، احداث خط آهن رشت-آستارا که از اهمیت زیادی برای دو کشور برخوردار است، تکمیل ترمینال احداث شده در آستارا توسط جمهوری آذربایجان، فعال کردن قطار مسافری نخجوان-مشهد، توسعه همکاری حمل ونقلی و ترانزیت جاده ای بین دو کشور و افزایش تردد ناوگان باری دو کشور از جمله مسائلی است که در این سفر مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.

وی افزود: موافقت نامه تاسیس کریدور خلیج فارس-دریای سیاه که منافع فراوانی برای دو کشور به همراه خواهد داشت، از سرگیری پروازها میان دو کشور و همکاری های دریایی از دیگر محورهای گفت وگو میان دو کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با آذربایجان برای راه اندازی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه

مذاکره با آذربایجان برای راه اندازی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه