مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-21حوادث

تصاویر زورگیران خشن چهارباغ برای شناسایی منتشر شد


دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام خبر بازداشت عناصر زورگیری خشن در این حوزه قضایی از دستور برای انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضایی چهارباغ گفت: اخیراً شاهد چندین فقره سرقت خشن، از مسافران در این شهرستان بودیم که با صدور دستور قضایی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر کرده و پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده و سپس با بستن دست و پای آن ها و تعرض، در مکان های خلوت و بیابان رها می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی کردند، اظهار کرد: پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیرهای تردد متهمان اقدام کرد که با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر زورگیران خشن چهارباغ برای شناسایی منتشر شد

تصاویر زورگیران خشن چهارباغ برای شناسایی منتشر شد