مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-21بين الملل

نشست های دوره ای سازمان اطلاعات فرانسه درباره جاسوس افزار پگاسوس


سازمان اطلاعات فرانسه به تحقیقات درباره جاسوسی برخی طرف ها از مسؤولان فرانسوی از جمله رییس جمهوری این کشور به واسطه برنامه جاسوسی پگاسوس ادامه می دهد.

- سازمان اطلاعات فرانسه به تحقیقات درباره جاسوسی برخی طرف ها از مسؤولان فرانسوی از جمله رییس جمهوری این کشور به واسطه برنامه جاسوسی پگاسوس ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، رسانه های بین المللی از جمله واشنگتن پست و لوموند تحقیقاتی را درباره برنامه جاسوسی پگاسوس رژیم صهیونیستی انجام دادند و ژوییه اعلام شد که 50 هزار تلفن در معرض جاسوسی قرار گرفته اند.

در این تحقیقات به کشورهایی مثل عربستان، امارات، مراکش، مکزیک و فیلیپین اشاره و بعدا مشخص شد که از سوی کشورهای اروپایی مثل آلمان به کار گرفته شده است.

روزنامه لوموند اواخر هفته گذشته اعلام کرد که مقامات پاریس درباره این پرونده به صورت ظاهری سکوت کرده اند درحالی که در اصل تحقیقات بزرگ و عمیقی درباره طرف هایی که به جاسوسی علیه مسؤولان دولتی، روزنامه نگاران، سیاستمداران و تجار اقدام کرده اند، در جریان است.

این روزنامه نوشت، سازمان اطلاعات فرانسه ارزیابی برای اطلاع یافتن از میزان سطح جاسوسی که کشور فرانسه در معرض آن قرار گرفته است، انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های دوره ای سازمان اطلاعات فرانسه درباره جاسوس افزار پگاسوس

نشست های دوره ای سازمان اطلاعات فرانسه درباره جاسوس افزار پگاسوس