مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-21سياسي

72 درصد مردم تویسرکان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند


فرماندار تویسرکان با اشاره به وضعیت زرد کرونا در این شهرستان، خواستار نظارت بر رعایت پروتکل ها و انجام واکسیناسیون شد و گفت: 72 درصد دز اول و حدود 60 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت زرد کرونا در این شهرستان اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی اعم از زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و توجه به اصول بهداشتی باید از سوی تمام مردم رعایت شود چراکه این وضعیت فعلی شکننده است.

وی جایگاه شهرستان تویسرکان در خصوص انجام واکسیناسیون را در استان سوم دانست و افزود: 72 درصد دز اول و حدود 60 درصد دز دوم واکسن عمومی راه اندازی کنیم.

وی برگزاری یک جلسه فوری با جامعه هدف اصناف به منظور اطلاع رسانی درباره واکسیناسیون را خواستار شد و گفت: در حال حاضر انجام واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با ویروس کروناست، این مهم باید مورد توجه همه طیف های جامعه قرار گیرد.

حسینی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای حفظ و صیانت از سلامت جامعه همکاری و همراهی داشته باشیم، بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم به منظور آماده سازی مدارس ضمن رعایت پروتکل ها از سوی آموزش و پرورش تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد مردم تویسرکان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

72 درصد مردم تویسرکان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند