مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-21سياسي

تشکل های سیاسی اجازه تطهیر افراد فاسد را ندهند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تشکل های سیاسی در جمهوری اسلامی نباید اجازه دهند افراد فاسد تطهیر شوند و این خلاف سیره امام حسین(ع) و آیات قرآن است و باید مراقب باشند در هر تشکلی که هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در دیدار اعضای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: بنابراین طبق کلام خدا، اگر می خواهیم از فعالیت های فردی به فعالیت های جمعی هجرت کنیم، باید ایمان و تقوا داشته و در مقابل خدای متعال تسلیم باشیم.

برخی ممکن است انسان و ارتباط با خدا را داشته باشد و اگر در قدم اول اینها تکلیفش روشن شد، در ورود به تشکل شما موفق خواهد شد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در آیه 102 خدا فرموده ای کسانی که ایمان آورده اید و به خدا وصل شده اید، باید اهل تقوا باشید که یکی از آثار تقوا بصیرت، تشخیص و فرقان است که با تقوا خدا قدرت تشخیص خوب از بد را به انسان عنایت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: رسول گرامی اسلام فرمود کسی که با تقوا زندگی می کند، اراده اش قوی می شود و اگر در کشورهای دشمن هم باشد، با عزت و اقتدار می رود که سردار سلیمانی تفسیر این کلام رسول خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های سیاسی اجازه تطهیر افراد فاسد را ندهند

تشکل های سیاسی اجازه تطهیر افراد فاسد را ندهند