مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-21اقتصادي

روزانه به صورت میانگین 90 تن مرغ گرم در کرمانشاه توزیع می شود


مدیر امور طیور جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: روزانه به صورت میانگین 90 تن مرغ گرم در کرمانشاه توزیع می شود.

- نادر پرور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی آبان ماه سال جاری بالاترین تعداد جوجه ریزی به میزان 2 میلیون و 900 قطعه در واحدهای تولیدی مرغ استان کرمانشاه انجام شده که عدد بسیار خوبی برای تأمین مرغ در ماه های پیش رو در استان است.

وی افزود: مهرماه سال جاری به دلیل بالا رفتن قیمت جوجه یک روزه میزان جوجه ریزی در واحدهای تولیدی مرغ استان کرمانشاه با کاهش 40 درصدی مواجه شد.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود کاهش 40 درصدی جوجه ریزی در ماه مهر تأمین مرغ هم از طریق عرضه مرغ منجمد و هم از طریق وارد کردن از استان های همجوار در حال انجام است.

پرور با اشاره به نیاز روزانه 120 تن مرغ در استان کرمانشاه، بیان کرد: در حال حاضر میانگین روزانه 90 تن مرغ گرم تولید و 50 الی 60 تن مرغ منجمد به منظور جبران کسری بازار توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت تأمین نهاده های دامی برای مرغداری ها در کشور هیچ کمبودی در تأمین نهاده ها نداشته و هر 10 الی 15 روز یک بار نهاده های مرغداری ها تأمین می شود.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: مجموعاً 570 واحد تولیدی مرغ در استان کرمانشاه فعال است که سالانه 30 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه به صورت میانگین 90 تن مرغ گرم در کرمانشاه توزیع می شود

روزانه به صورت میانگین 90 تن مرغ گرم در کرمانشاه توزیع می شود