مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-21اقتصادي

31 استان تا پایان سال از فن بازار برخوردار خواهند شد


تا پایان سال جاری دفاتر فن بازارها و کارگزارهای تجارت فناوری به 31 استان کشور گسترش می یابد تا تبادل فناوری شتاب بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صالحی خالقی، دبیر شبکه فن بازار ملی ایران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شبکه فن بازار ملی ایران در 28 استان کشور دارای دفاتر منطقه ای است، گفت: تاکنون 4 فن بازار تخصصی در حوزه های صنعت گاز، پتروشیمی، سلامت و فناوری های شهری ایجاد شده و 52 شرکت خصوصی به عنوان کارگزار تجارت فناوری (بروکر) در این شبکه فعال هستند.

خالقی افزود: تا پایان سال 31 استان کشور دارای دفتر فن بازار خواهند شد و همچنین تعداد بروکرها هم بیشتر خواهد شد و تقریباً به تعداد 60 بروکر می رسیم.

در حال حاضر سامانه فن بازار بیش از 27 هزار کاربر دارد و 14 هزار محصول دانش بنیان و فناورانه، 5 هزار شرکت و نزدیک به 700 نیاز فناوری در آن ثبت شده است.

همچنین بیش از 43 هزار شرکت در سامانه عضو هستند.

وی تصریح کرد: فن بازار در یک سال و نیم گذشته توانسته با کمک کارگزاران تجارت فناوری و مدیران فن بازار حدود 500 میلیارد تومان گردش مالی داشته باشد و این مبلغ به صورت غیر رسمی به 1000 میلیارد تومان هم می رسد.

مجموعه این مبالغ در بازاریابی های محصولات فناورانه و سرمایه گذاری های لازم برای استارت آپ ها، اختراعات و شبکه نوآوری کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 استان تا پایان سال از فن بازار برخوردار خواهند شد

31 استان تا پایان سال از فن بازار برخوردار خواهند شد