مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-21سياسي

در زمینه نگارش کتب دفاع مقدس دیر عمل کردیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر تسریع در نگارش کتب دفاع مقدس گفت: متاسفانه در این زمینه دیر عمل کردیم و سرعت کار باید بیشتر شود.

- سردار ناصر باباخانی در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن که امروز (30 آبان) بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به تقریظ مقام معظم رهبری بر 57 عنوان کتاب گفت: یکی از همین کتاب های ارزشمند کتاب فرنگیس شیرزن کرمانشاهی است که در زمان جنگ تحمیلی جانانه دو نیروی دشمن را به تنهایی به اسارت گرفت.

وی افزود: کتاب تنها گریه کن نیز روایت شیرزن دیگری است که جوان خود را در راه انقلاب و ارزش های اسلام و دفاع از این آب و خاک فدا کرده است.

باباخانی گفت: مادران شهدا جایگاه والایی دارند، چرا که اینها هستند که قهرمانان دفاع مقدس را در دامان خود پرورش داده اند.

این مسئول با قدردانی از نویسنده این کتاب گفت: نویسندگان دفاع مقدس که راویان حقایق جنگ تحمیلی هستند باید گرامی داشته شوند، زیرا اینها هستند که این فداکاری ها را به نسل آینده منتقل می کنند.

باباخانی گفت: کتاب مهم ترین ابزار ترویج فرهنگ و بویژه فرهنگ ایثار و شهدات است و در کشور سالانه 60 عنوان کتاب در حوزه شهید و شهادت به چاپ می رسد که بنیاد حفظ آثار و نقش ارزش های دفاع مقدس نقش مهمی در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه نگارش کتب دفاع مقدس دیر عمل کردیم

در زمینه نگارش کتب دفاع مقدس دیر عمل کردیم