مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-21سياسي

اعتراف دشمن به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه جایگاه ارتش و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در جهان ویژه ساخته به جهتی این است که براساس ایمانی که دارند در پای عقیده دفاع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (30 آبان) در دیدار با رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اجا کشور اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر کلمه طیبه است، در شرایط امروز جهان و نوع صنایع دفاعی نیروی پدافند جایگاه ویژه ای دارد و الحق مایه افتخار و باز هم رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنچه جایگاه ارتش و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در جهان ویژه ساخته، این است که براساس ایمانی که دارند در پای عقیده خود دفاع می کنند و بحث شخص، حزب و گروه نیست.

وی بیان کرد: سلسله مراتب باید باشد که در هر امری کارآمدی هر نیرو در هر سازمانی در گرو سلسله مراتب است اما باطن قضیه آن است که از سرباز صفر تا امیران ارتش و سایر نیروهای مسلح پای عقیده شان هستند و این شکست ناپذیر است.

وی بیان داشت: این در حالی است که دیگران با اینکه خیلی مسلح اما از درون پوک هستند لذا کفار، مشرکین و ظالمان بر ملت هایی که غالب هستند بسیار با قساوت عمل می کنند اما جایی که بخواهند پنجه در پنجه شوند، خیلی ترسو هستند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف دشمن به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

اعتراف دشمن به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران