مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-21اقتصادي

تغییر کاربری باغات انار تنها کارخانه کنسانتره کاشمر را با مشکل مواجه کرد


مدیر عامل تنها کارخانه کنستانتره منطقه ترشیز گفت: خشکسالی و سرمازدگی علاوه بر اینکه موجب شد بسیاری از انارکاران باغات را تغییر کاربری داده و یا به سمت کشت دیگر محصولات از جمله پسته بروند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل تنها کارخانه کنستانتره منطقه ترشیز گفت: خشکسالی و سرمازدگی علاوه بر اینکه موجب شد بسیاری از انارکاران باغات را تغییر کاربری داده و یا به سمت کشت دیگر محصولات از جمله پسته بروند، موجب شده کارخانه کنسانتره کاشمر نیز برای تأمین انار مورد نیاز با مشکل جدی مواجه شود.

قاسم رضایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر تنها کارخانه کنسانتره آبمیوه منطقه ترشیز در کاشمر فعال است، افزود: به رغم اینکه در این کارخانه انواع میوه ها را می توان تبدیل به کنسانتره کرد ولی اکنون فعالیت آن محدود به برخی فصل ها، آن هم برای محصول انار شده است.

این کارخانه از سال 86 فعالیت خود را در کاشمر آغاز کرد و از همان ابتدا تلاش ما فرآوری تمام محصولات بود اما به خاطر تحریم ها نتوانستیم دستگاه های مورد نیاز برای این منظور را وارد کنیم.

مدیرعامل کارخانه کنسانتره انار کاشمر گفت: البته سال 86 هم که شروع به کار کردیم، میزان انار منطقه بسیار زیاد و کیفیت آن نیز قابل قبول بود ولی اکنون نه تنها به خاطر خشکسالی و سرمازدگی کمیت محصول انار در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری باغات انار تنها کارخانه کنسانتره کاشمر را با مشکل مواجه کرد

تغییر کاربری باغات انار تنها کارخانه کنسانتره کاشمر را با مشکل مواجه کرد