مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-21سياسي

ساخت اولین پاک کن نانو آنتی باکتریال در ایران


کارخانه دانش بنیان زگال شمال برای نخستین بار موفق به اختراع اولین مورد پاک کن نانو آنتی باکتریال با همکاری ستاد نانو در ایران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، محمد علی حاجی زاده، مدیر کارخانه زگال شمال گفت: تحقیقات و مطالعات در زمینه نانو آنتی باکتریال کردن نوشت افزار به 5 سال قبل باز می گردد.

که در ابتدا، این کار مطالعاتی با پاک کن آغاز شد و برای اولین بار در دنیا ادغام دانش تولید پاک کن با نانوتکنولوژی به منظور خاصیت آنتی باکتریال بخشی، سبب شد تا خلا بهداشتی موجود در این زمینه برای اولین بار پر شود و قدمی در جهت ارتقا سطح سلامت جامعه برداشته شود.

با توجه به این که شرکت زگال شمال، اهدافی مانند دانش آموختن و حس خوب کودکی را در سرلوحه کار خود قرار داده است، بهداشت جسم و روح کودکان برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت است.

برای مسائل روحی، همواره تلاش شده است تا محصولات به لحاظ طراحی، بسته بندی، کیفیت ظاهری، تنوع رنگ و شادابی را القا کنند و تفاوتی با اجناس با کیفیت خارجی نداشته باشند و به لحاظ جسمی برای پیشبرد سطح سلامت جسمی، نانو آنتی باکتریال کردن نوشت افزار را هدف خود قرار داده است تا از نگرانی والدین کم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین پاک کن نانو آنتی باکتریال در ایران

ساخت اولین پاک کن نانو آنتی باکتریال در ایران