مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-21اقتصادي

میزان مقاوم سازی اماکن روستایی استان بوشهر به 80 درصد می رسد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طی افق چهار ساله، میزان مقاوم سازی اماکن روستایی استان بوشهر به 80 درصد می رسد.

- ، علیرضا مقدم ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار تنگستان اظهار داشت: اگر به توسعه روستایی توجه کافی صورت نگیرد مهاجرت روستایی را در پی خواهد داشت که حاشیه نشینی و به دنبال آن مسائل امنیتی و ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: از این رو تلاش می کنیم از طریق توازن منطقه ای در ارائه خدمات مطلوب به روستاییان موجب سرزندگی در روستاها شویم و با اجرای پروژه های مهم و اساسی شرایط را در استان تغییر دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هم اکنون 58 درصد اماکن روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شده که با برنامه ریزی ها صورت گرفته طی افق چهار ساله 80 درصد منازل مسکونی را مقاوم سازی خواهیم کرد.

لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات مسکن وی خاطرنشان کرد: از طریق همراهی بانک های عامل در تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات مسکن به مردم، دوره خوب و شکوفایی را برای بوشهر رقم خواهیم زد.

مقدم ادامه داد: علی رغم تلاش های صورت گرفته در گذشته، در تملک و واگذاری زمین به مردم به خوبی عمل نشده که باید تلاش کنیم از طریق رایزنی با اداره کل منابع طبیعی استان به تأمین زمین مورد نیاز مردم برای ساخت مسکن کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مقاوم سازی اماکن روستایی استان بوشهر به 80 درصد می رسد

میزان مقاوم سازی اماکن روستایی استان بوشهر به 80 درصد می رسد